Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

14 September 2010

Pantun Raya Aideal Fitri




Raya pertama makan ketupat
Cicah rendang sedap rasanya
Duduk berbual sambil mengumpat
Cecukuple tu,sambungla raya kedua

Raya kedua datang lagi
Ketupat dah siap disaji
Ni dah lelenguh kaki
Duit raya bila nak bagi

Raya ketiga makan ketupat lagi
Muak pulak aku tengok
Duit raya tak bagi bagi
Kang ada aku mengamuk

Sedar tak sedar dah raya kelima
Raya keempat aku dah terlupa
Ni kat rumah sapa sebenarnya aku beraya
Ah lantakla,janji beraya

Dari raya pertama aku ada kat sini
Masuk ni dah raya keenam
Mana tuan rumah ni
Takkan buat-buat tak paham

Makan nasi takde kicap
Nak beli,kicap dah habis
Kalau ada salah dan silap
Aku minta maaf zahir batin
Eh,cam dah salah tulis???

XD XD XD



Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)