Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

27 Januari 2016

Follower Blog Berkurang Dengan Mendadak

Pihak blogger/rakan google rasanya sedang mengalihkan mana2 akaun yang tidak aktif.Dan jika korang perasan masa nak log masuk ke 'sertai tapak ini',sekarang hanya ada tertulis google sahaja,kalau tak silap selalunya ada banyak.Aku tak pasti sama ada ini virus atau apa....tapi kemungkinan ini akan terjadi

-rakan2 blogger akan terasa diunfollow sebab menulis sesuatu yang menyingung perasaan sesuatu pihak sedangkan yang ditulis cuma cerita pasal makan aiskrim memahal,pergi melancong ke luar negara tak ajak aku,menang giveaway tak bagi aku sikit,sikit pun aku tak sakit hati,jeles je

-blogger2 baru akan down sebab tengok jumlah follower semakin menurun,yup sebab aku dulu2 pun macam tu juga.Baik2 dah dapat ilham nak tulis entry sebanyak 50267,890 patah perkataan,hilang semua idea,entry pun tak tahu nak tulis apa.Dah tak ada idea,jadi tulislah entry bertajuk 'Follower Blog Berkurang Dengan Mendadak' yang ntah hapa hapa

-follower dari 9,890,900 kini hanya tinggal 1000 lebih dan berkemungkinan akan turun kepada 10 dan kemudian 1.Wei,follow aku balik haha XD

2 ulasan

ahahahahha lawak weyh.. serius.. semalam ke sebelum semalam 206.. sekarang 202 TT^TT before this dah kurang tapi kali ni mendadak.. aduhai..

Reply

hahaha...asha punya xkurang xbertambah kikiki...

Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)